Sunday, January 21, 2007

1ste post

Eindelijk heb ik een blog kunnen oprichten :) EINDELIJK
onze zeer moderne (HUM HUM) computer stribbelde namelijk een beetje tegen...
maar uiteindelijk, toch, is het gelukt. Deze keer zonder dat de computer blokkeerde, zonder dat het toetsenbord plots niet meer reageerde, of dat het scherm plots zwart of blauw werd (heeelp ik wil een nieuwe computer)

Maar nu roept mijn plicht als goede flinke dochter en moet ik ook nog fysica gaan studeren...

Tot later, Monica

8 comments:

Anonymous said...

Applausje voor je computer. En fysica stinkt want ik moet dat ook nog leren, en ik was er vorig semester nét door dus ik heb niet zoveel keus. x

monica said...

ken dat gevoel, ik heb namelijk het zelfde, ik had 50.5 % maar tkomt goed...

Praline said...

Monica is een lekkere kip!

Praline said...

ik hou van Monicaa!

Praline said...

ik heb best wel zin in kip, al had ik daarnet niet veel honger

Praline said...

pijn in de buik, kan gebeuren. maar die is nu weg zie, als dat geen meevaller is!
sabrina is de lekkerste!

Unknown said...

monica er worden hie rare dingen gepost, ma je zal wel een lekkere kip zijn zeker?

monica said...

majaaaa:) natuurlijk ben ik een lekkere kip:) en jolien alias n'tasha is de lekkerste :)