Sunday, February 18, 2007

Aalsters carnaval

Vandaag heb ik mij samen met mijn papa richting Aalst begeven om carnaval te vieren.(de familie van mijn papa's kant is die streken). Niet omdat ik en mijn papa een vader-dochter dag organiseerden, of omdat wij zooooo een goede band hebben, maar omdat de rest van de familie ziek of zoek is, Filipe is ergens in frankrijk aan het snowboarden, Hugo heeft de griep, mijn zus is geopereerd aan haar amandelen, en heeft pijn en mag daarom alleen maar ijsjes eten waar ik niet mag aankomen -frustratie frustratie-, en mijn mama is ziekenverzorgster...
Eenmaal in Aals aangekomen (het is maar een ruim kwartiertje met de auto hoor), zijn we -in onze kostuums, ik was een clown- naar de stoet gaan kijken met familie. Wat natuurlijk zeeeer leuk is: in de kou naar hele mooie wagens kijken, met allemaal mensen die zot doen, met naast je neefjes en nichtjes met een gemiddelde leeftijd 6 jaar, die het o-zo-leuk vinden om confetti in de grote nicht haar kraag te proppen, waardoor er straks bij het aantrekken van mijn pijama, een hoopje papiersnippers in mijn kamer zal liggen,...
Daarna waren we genodigd bij tante Elsa, met de gehele familie, voor een zeer lekker avondmaal.Hier heb ik me dan bij mijn neven en nichten gevoegd (ze waren slim en kwamen pas aan voor het eten, en gingen na het eten weer weg met hun aalsterse vrienden, ze zijn namelijk zelf van aalst) Hierna was er in de garage van mijn tante een heuze kinderfuif, waarbij de muziek zeer divers van plop tot K3 tot eurosongforkids muziek ging...
Verder wil ik nog melden dat mijn nonkel verkleed was als DISCODAD
Zoals u wel lezen kan was dit een dag vol gekke belevenissen...
Joep!
Monica

1 comment:

Anonymous said...

Ik ben ook naar Aalst Carnaval geweest ! En MARGINAAL was het ! :)